Jay Smith


Just nu stömmar Jay Smiths album ur högtalarna! Underbart, bra, bäst! Jag inser väl mer och mer att jag är en rocktjej ;-). Nånting händer i mig när rock spelas and i like it!

Robin och Isabelle har precis kört hem. God middag och mumsig efterrätt i härligt sällskap, tack för ikväll hörreni!
Neo somnade som en stock nån gång efter kl 19 efter morbror mys/bus och ett vilt bad, haha. Mitt vattendjur!


Nu ska jag mumsa i mig det sista i godisskålen...borde inte eftersom jag tränat ett HÅRT pass på gymmet idag men kan inte motstå! Visst får man ett speciellt sug just när det är jul? Och det är okej liksom ;-).



(bild lånad från google.se)

Kommentarer
Postat av: Malin

vem älskar INTE rock när Jay sjunger?! gud, är helt kär i den killen.. eller kanske mer i rösten haha men black jesus är så sjukt bra när han sjunger!

2010-12-20 @ 17:58:01
URL: http://maoulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0