Ingen playdate


Nä, de blev inte att vi åkte till Madde och Felicia idag. Neo är ju trots allt ganska förkyld och har feber och då är de onödigt att åka dit och riskera att smitta ner dom, speciellt nu till jul och allt! Vi sa att vi får ta en dag nästa vecka istället :-)


Neo somnade som en stock i bilen påväg från Vårdcentralen och vaknade inte ens när jag bar in honom och plockade av ytterkläderna ;-). Hur trött som helst och de e klart, det blev en väldigt sen middagsnap idag! Nu har jag precis ätit lite och ska packa in de två sista julklapparna sen e jag klar! Tänk att julafton bara är två dagar bort...!

Packningen är inte att gömma heller...och just de! Måste hem till farmor och hämta Neos resesäng samt babymonitor! Hade jag helt glömt av...Det får bli efter nap och mellis!


Kommentarer
Postat av: sofie

tihi, imorrn får jag mysa med felicia :D även madde ;) haha.

2010-12-22 @ 15:40:39
URL: http://www.fotofi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0