Helt OK


God morgon!

Det blev en BRA natt trots en lite febrig och snorig kille. Neo vaknade när jag skulle lägga mig och somnade vid halv tolv, tolv igen och sen sov vi hela natten till kl 7.40.

Jag tänkte slänga in en gårdagens här nu, det blev ju inte av igår!



Mössa, Åhlens
Kofta, H&M
Jeans, Gina
Benvärmare, Cubus
Vinterkängor, Maxi


Nu på förmiddagen måste jag stanna hemma och vänta på min luftvärmepump som ska komma med Schenker nån gång mellan 9-12. Fattar inte varför den ska komma nu när de ändå inte ska intstallera de än...:S Onödigt att den ska stå här och ta plats, även om jag har MASSOR av plats, haha! Jag hade ju tänkt träna på förmiddagen men det sprack...:-(


Vad tror ni btw om en video om hur jag bor och hur mitt hus ser ut...? Bättre de än bilder?




Kommentarer
Postat av: Ida S

Video är nog bättre med tanke på hur stort du bor, blir ju väldans många bilder ;)

2010-12-21 @ 09:24:37
Postat av: Lina

Hej! Låter toppen med en video! :) Men bilder är inte fel heller, lättare att se detaljer då;) Men du skulle kunna göra små videoinlägg + vanliga inlägg så blir det lite variation både för dig och läsare:)(Syftar inte bara på huset nu utan "vanliga" inlägg också) Ha de gött, kram!

2010-12-21 @ 10:54:27
URL: http://luffselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0