FREDAG


God morgon FREDAG!

(vill först tacka för alla kommentarer om hur jag fotar med iphonen, i've got it!)


Idag jobbar jag inte. Jag är ledig fram till och med den 7 januari! :-) Härligt! Men jag ska ändå ut till jobb idag, handla lite och hälsa på kollegor och hämta min julklapp! EN VECKA KVAR TILL JULAFTON! Inte klokt :-)

Ute är det vitt vitt vitt. Snöade hela dagen igår! Anders va en ängel och skottade lite hos mig och det behövdes tydligen. Va visste väl jag, jag va inte utanför dörren på hela dagen igår, haha! Han ville gärna att jag skulle kunna komma ut idag och det tackar jag för! ;-)


Nu bli det duschen och efter de frukost. Sen är det gasen i botten (kanske inte) ut til Råå!



Visst saknar man sommaren en aning :-)

Kommentarer
Postat av: Liina mamma till elion

hej , du skrev att du inte får byta till Björk ? varför får du inte det? man får väl byta efternamn om en familj som heter samma går med på det? .. jätte fin son har du =)

2010-12-17 @ 10:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0