Från ett till ett annat




Började med denna outfiten men ändrade den lite till...


.
...det här.

Tunika, Lindex
Leggings, Gina
Linne, Gekås
Örhänge, Glitter
Klocka, Jet Set



Mitt hår krånglade som satan idag, det är en k a t a s t r o f! MÅSTE tona de igen, utväxten är horribel! Får höra med min frisör vän Carro om hon har tid innan fredag för då vill man ju verkligen vara fin i håret! Tänk att om bara några dagar är det 2011...! Shites pommes frittes säger jag bara...


Neo sover middag nu och när han vaknar ska vi bege oss ut på en shoppingrunda. Carro ska med så kan passa på att höra med henne om mitt hår!

Fick faktiskt handlat en sak på Neos lista på Maxi nu i förmiddags nämligen pyjamaser! De hade halva priset på typ alla barnkläder så det blev 3 st pyjamaser, en hel och 2 tvådelade :-) Jättesöta är dom och bild kommer i eftermiddag tillsammans med allt annat fynd, om det blir några vill säga! :-)


När ska NI städa bort julen förresten?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0