Duntäcke


God morgon!

Idag ville Neo upp och leka lite tidigare än vanligt, han vaknade vid halv sju. Å andra sidan har han sovit BRA inatt utan att väcka mamma så halv sju är helt okej :-)



Här kommer ännu en julklapp. Fick ett MYSIGT duntäcke av mamma och pappa! Jag hade önskat mig ett nytt eftersom mitt är gammalt och platt ;-) Ska bädda med de ikväll, kommer bli myyys!


Jag kom på nu när jag satt i vardagsrummet vad jag ska köpa för mina och Neos julklappspengar! Jag ska till Ikea och köpa dvd hyllan jag spanat på som ska sitta ovanför tvn och sen hitta ett par termosbyxor. Till Neo får det bli ett par vinterkängor och tvådelade pyjamaser :-) Jag hade egentligen velat köpa nått smycke till mig själv från "Rock by Sweden" men får se vad pengarna räcker till, dvd hyllan och termosen går före ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0