Det blev helt okej


Dagen blev fin trots en helvetisk start. Malin och Marcus fick oss att må bättre och vi hade så kul ute i snön :)















Vi åkte på sopsäckar för vi hade inga pulkor :P Men det funkade ganska bra det med!

Som vanligt är jag inte med på några bilder eftersom det alltid är jag som fotar. Får väl bli bättre på att be någon fota mig :)


Nu sover lillkillen efter mycket skrikande. Vet inte vad som hänt, han skriker aldrig annars när han ska sova, inte på detta sättet iaf. Jag undrar om det verkligen är tänderna eller förkylningen...känns som det är något annat...men ingen aning om vad...:(

Iaf ska jag sätta på "New Moon". Kollade på "Eclipse" igår så det blir omvänd ordning men eftersom jag sett filmerna ett antal gånger och läst böckerna så spelar det ingen roll ;)

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0