Dan före dan före dopparedan!


God morgon!

Idag vaknade vi 8.15 men det är inte så glammigt som det låter. Neo vaknade vid fyra o då va vi nog vakna en timme innan han somnade om. Han va för täppt för att sova stackaren!

Idag har vi en massa att göra, både tråkiga och roliga saker. Till att börja med ska jag städa, dammsuga, damma, ta toaletterna...inte det roligaste men skönt att ha det gjort tills man ska iväg så man slipper ta det när man kommer hem :-) Att komma hem till ett städat hem är väl underbart?

Efter lunch ska jag till läkaren och efter de ska vi till Madde o Felicia för en playdate. Maddes dotter Felica är nästan precis ett halvår yngre än Neo och nu när hon är 7 månader kan de ju leka! Ska bli kul att träffa Felicia, tror inte jag sett henne sedan...i somras! Eller jo, en snabbis för typ 2 månader sedan...men det händer ju mycket med de små liven på 2 månader!

Ikväll ska jag packa inför Varbergsresan imorron! Så mysigt det ska bli! Dock får vi se hur vädret är, det ska ju bli typ snökaos tors, fre och lör...:-(. Jag ska kolla hur vädret är imorron bitti när vi vaknar...är det okej då så kör vi direkt så vi förhoppningsvis missar de. Tar inga som helst risker med en liten underbaring i bilen!


Hoppas er morgon börjat BRA!



Min lille hjäplreda igår :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0