DagensTisdag



(minen i mitt ansikte va för j*klig så jag "sminkade" mig lite istället, haha!)

Skjorta+linne, H&M
Jeansleggings, Gina
Klocka, JET SET
Armband, Kappah




Neo sover sedan kl 12 och jag har tvättat undan resten, hann verkligen inte med allt igår. Hade lite av en pissdag igår så de påverkade nog...

När prinsen vaknar ska vi bort till Carro där det blir klippstuga, dax att ta en veva i Neos hår igen! Inte ens en månad sedan vi klippte honom sist men det växer som ogräs! Men de e ju klar härligt att han har hår, har hört vissa vars barn inte får hår på skallen förrän typ 2 års ålder :-)











Kommentarer
Postat av: Klumpen

2 av dom barnen tillhör mig. :)

Mina hade finfint babyhår till dom var minst 2 år.

Men nu när dom är lite äldre har det tagit sig rejält i stället.

2010-12-21 @ 19:56:14
Postat av: Katarina

Mina barn har inte heller haft mycket hår.. dom ser skalliga ut bara för dom har så ljust hår. :P Evelina kan sätta upp håret nu iaf.. Dock blir det ingen stor totte.. Men du vet ju vad jag har för hår! ;)

2010-12-22 @ 16:16:39
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0