5 timmar


God morgon och 4 dagar kvar till julafton!

Inatt fick jag bara 5 timmars sömn eftersom sonen vaknade runt tolv och inte ville somna om förrän klockan va nästan halv tre! Men sånt är det ibland, bara till att acceptera och gå vidare (gå upp ur sängen) för idag är en annan dag :-).

Måndag och dax för veckohandling igen. Behöver dock inte handla lika mycket som vanligt för på torsdag åker vi till Varberg för att fira jul hos min mormor och morfar! Mysigt! Det är sista julen i deras hus, i februari flyttar de till lägenhet vilket jag såklart tycker är sorgligt. Jag har ju växt upp i det huset (på somrarna) och ÄLSKAR det huset! Jag och min kusin sa alltid att vi skulle ta över det huset och ha som sommarstuga, haha! Så blir de alltså inte men det brukar inte bli som man bestämde när man va 10 år! :-)


Sen i eftermiddag ska jag baka julgodis vilket jag alltid gör. Detta året ska inte vara ett undantag, då blir moster nog väldigt ledsen, hihi!



Min utsikt just nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt din tv-bänk och din matsalsgrupp? :) Skitsnygga!

2010-12-20 @ 09:53:57
Postat av: Ida

Båda är köpta på Jysk faktiskt :)

2010-12-20 @ 12:50:54
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: Sarah

Vi hoppas på godis i stora lass från skåneland! ;)

2010-12-20 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0