1:a december...


Vart har året tagit vägen? Jag blir faktiskt RÄDD när jag tänker på hur fort tiden går...:(

Inatt va INGEN bra natt. Neo vaknade runt 23 och ville verkligen INTE somna om. Han fick komma över till mig men inte hjälpte de inte. Efter drygt en timme blev han ledsen så jag gjorde välling till honom vid 00,30, han somnade strax efter kl 1. Sov till ca kl 5 då han vaknade igen och va ledsen...Han fick än engång komma över till mig vid 6 tiden. Gissar på att han somnade igen runt 7, halv 8...Vaknade gjorde vi kl 9.

Vet inte vad som hände inatt, han kanske börjar bli förkyld eller nått, han visar dock inga symtom på detta. Plus att han borde vara megatrött efter igår, det blev bara en nap på dagen på 2 timmar. Well, får se under dagen om han blir dålig eller inte. Eller så hade han bara en dålig natt, det kan vi ju alla ha, intesant?


Nu är det snart frukost för mamman i huset och sen...tja, ut på en vagnprommis i det fina vädret? Solen skiner och tempen visar -10.



Neo på nyårsafton -09/10.


Kommentarer
Postat av: johanna

Lilla plutten då! "det gäller att ta vara på tiden".. det får man höra heela tiden.Och hur mycket man än myser och njuter springer dagarna bara förbi..

2010-12-01 @ 12:08:06
URL: http://growinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0