Update

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev...igen! Jag har nämligen varit sååå upptagen att jag inte hunnit med att sitta vid datorn en minut ;)

I onsdags åkte jag och Neo upp till min mormor och morfar i Varberg. Vi tog en tur till Ge-Kås med dom på eftermiddagen och på kvällen mös vi hemma i soffan tillsammans med min ena kusin Sarah. Jag kunde inte ta en enda bild under vistelsen där. Min kamera har börjat strejka. Låter skumt och vill inte starta riktigt...Åh, orka hålla på med saker som krånglar! Kanske lika bra att köpa en ny...? Systemkamera...?

På torsdagen tog jag, mormor och Neo en tur inne i Varbergs city. Fick handlat lite fint till Neo och en jeanstunika till mig själv (som en sen födelsedagspresent).


Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos Carro och Anders. Ska bli så kul! Dessa människor är de underbaraste som finns! Är så lycklig att ha så fina vänner i mitt liv. Kul ska vi ha de ikväll minsann!!



Neo har varit hos sin mormor sedan igår. Jag har hjälpt till på ett event min "svärfar" håller i så Neo fick hem och mysa med mormor och morfar denna helgen. Jag saknar honom allt en aning! Min mysunge! <3 Längtar tills vi ses igen imorron!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0