Trött och ingen lust


Har ingen lust alls att skriva blogg så därför blir detta ett mycket kort inlägg. Plus att mina naglar är alldeles för långa för detta tangentbordet så det är störigt att skriva :P

Idag har jag köpt en ny soffa till vardagsrummet och jag bara längtar så tills allt är klart så vi kan flytta in. Vill vänta med att flytta tills väggarna är målade och tapetserade, det blir bara jobbigt att bo i allt byggdamm.

Neo har varit gnälligare än vanligt de sista dagarna. Ingenting ärt kul och han sover dåligt! Imorse vaknade han kvar i sex! Bläää, de va hans mamma inte alls sugen på :P Men jag tror jag hoppas att det är tänderna som spökar. Har en tandgel som jag smörjer med, hoppas att det lindrar lite iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0