Regniga Sverige

Jaha då va man hemma i moderlandet igen! Skönt men samtidigt så saknar man solen och värmen men jag hoppas att den är påväg hit snart igen. Solen ger styrka!

Min och Lindas resa blev en succé på många plan. Mycket bad och sol och en del fest! :) Men gisses vad galet det är inne i Sunny Beach! Vi festade där tre kvällar och alla tre blev galna på sitt eget vis ;) Detaljerna lämnar jag privata, hehe!


Nesserbar va fint. Lugnt och mysigt. Vi bodde på ett hotell med mestadels barnfamiljer men de va ganska skönt, vi behövde inte det där "hålligånget" som rådde på vissa hotell inne i Sunny Beach...satan vilket röj! Där hade man inte fått en enda lugn natt. Fulla ungdomar som vinglar in hela natten och gapar och skriker, rödbrända folk som däckat i lobbyn och fullt ståhej i korridorerna med folk som springer nakna. Nä, tacka för ett lugnt hotell där man kan sova utan störningar :)



Neo har givetvis vuxit något enormt på bara en vecka! Jag kände knappt igen min egen son! Nu förstår jag vad alla menar när de säger att han blivit så annorlunda på bara några dagar eller en vecka. Skönt att vara hemma med min guldklimp igen! :)

 

Det blev en tatto igår ja...den är inte färdig än så det kommer en bild om ca en månads tid. Känns inte lönt att visa ett halvfärdigt projekt. Fin kommer den bli iaf och ha en alldeles speciell plats i mitt hjärta <3

 

Nu ska jag fixa lite inför dagen. Jag och Neo ska upp på Väla och shoppa lite idag. Jag fick nämligen presentkort där uppe av min bror och hans sambo. Fint, det tackar vi för.

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha han äter som en 9 månaders ska äta så speciellt mycket är det inte. Han gör ju uppenbart av med allt också eftersom han är så smal ;-).



Härligt att ni hade det bra på er resa!!



Kramar

2010-08-04 @ 16:34:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0