My home

Home where you treat your friends like family
and your family like friends


Denna underbart fina text skall pryda mitt vardagsrum när det blir färdigt! Texten är beställd på vinylahem.se där de just nu har rea! Jag klickade hem denna illa kvickt ;)


Idag ska jag och Neo inhandla en resesäng. Ska söka runt lite på nätet nu så man har lite "kött på benen" men jag tror ändå jag vet vad jag ska ha för en. Lika bra att kolla, de kanske har den billigare någonstans!

Sen har jag en del presenkort sedan jag fyllde år att bränna! Jag tror det blir en del höstkläder till mig själv, ev ett par boots! Neo har en MASSA kläder som ligger och väntar (jag har fått HUR mycket som helst av pappas kollega i storlek 80) så till honom blir det nog inget idag men man ska aldrig säga aldrig ;)

Det enda han ska ha inför höst/vinter är en overall men det är ännu för tidigt att köpa. Vet inte vilken storlek han ska ha än...mest troligt 80 men jag köper inte innan det blir "köldkris" :P Overaller är ju inte det billigaste så man får se till att köpa rätt storlek, hehe!

 

Nä, nu ska det letas resesäng!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin text! Det är så fint med texter i hemmet. Vilka fina bilder på Neo, han är en så perfekt blandning av er båda, helt underbar.

Hoppas ni får en bra helg.



Kram

2010-08-27 @ 10:16:37
Postat av: nettan

heeej vännen! jag har ett regnställ, ett sånt galonställ i storlek 80, som neo kan få om du vill! ;D fint, gått o svart! Puss

2010-08-27 @ 10:55:55
Postat av: Jessica

Gud så fint.

Har sett nåt liknande hemma hos nån annan.

Jag vill oxå ha nåt sånt....:)

Puss

2010-08-27 @ 19:25:57
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori
Postat av: Loova

Jätte fin text, jag har en lika dan =)

2010-08-28 @ 09:38:10
URL: http://livetmedloova.blogg.se/
Postat av: Josse

fin blogg och rolig att läsa. :) kul med lite inspiration med hemsidor och så, gillade den hemsidan med texterna! :)

2010-08-29 @ 00:14:21
URL: http://josefincatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0