Minsta lilla kan få mig ur balans

Efter en god natts sömn kände jag mig pigg och redo för ännu en morgon-powerwalk! Idag är vädret underbart, solen skiner och det blåser ingenting. Graderna är kyliga men vad gör väl de sålänge solen är framme!



Jo, ang "bakslaget". Glenn (som målar hos mig) har antagligen upptäckt en fuktskada i väggen i vardagsrummet. Han vet inte om den är gammal eller ny. Det gjordes en besiktning på huset innan vi köpte de och där stod inget om någon ev fuktskada. Hur omfattande den är har jag ingen aning om. Jag ska möta upp honom där i eftermiddag för att kolla. Jag vågar knappt gå dit!
Varför? Varför ska all skit hända just MIG? När man står ensam inför något sånt här känner man sig otroligt liten...Ingen att luta sig mot och beklaga sig för. Ingen som man kan diskutera det hela med och komma fram till en lösning. Ingen MAN som står vid ens sida. Det är inte kul att vara ENSAM.

Jag försöker dock hålla modet uppe, vara positiv. Det kanske inte är så farligt. Men just nu kan minsta lilla göra att man hamnar ur balans...!

Håll tummarna att det inte är så farligt är ni snälla :)


Kommentarer
Postat av: Carro & Anders

Vi finns ju alltid här vännen! Puss

2010-08-31 @ 12:07:53
Postat av: sofie

uch då, hoppas verkligen inte d är ngt allvarligt! när får vi se din gaddning? =) nyfiken.

2010-08-31 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0