Mina tankar

Idag när jag skulle äta min frukost macka kom där, från ingenstans, en massa tårar...Jag tänkte för mig själv "vart kom nu detta ifrån helt plötsligt? Det va ju så längesedan jag grät..." Kanske va de just därför. Jag kände mig inte ledsen men jag grät ändå...Visst, ledsen är man väl alltid på ett eller annat sätt men varför just då? När jag skulle börja tugga på min macka? Och varför inte när jag verkligen känner mig ledsen...?
Jocke, det är mycket som är svårt att förstå. Tex hur det är möjligt att du är död...Snart är det höst och rättegången ska börja. Usch, jag får ont i hjärtat av att bara tänka på de! Hoppas innerligt att de som orsakat detta helvete och tagit ditt liv får de straff de förtjänar! Vi har verkligen INTE förtjänat detta! Speciellt inte DU som skulle se din son växa upp och bli en fin ung man.
Skänker DIG en massa KÄRLEK älskling. Jag glömmer dig ALDRIG <3<3<3
/Din Ida

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ida du är så fin och stark, ska du veta!

Tänker på er.

2010-08-15 @ 02:01:00
Postat av: Lisa

Jag hittade till din blogg på nåt sätt och började läsa. Jag känner inte dig men oj va tårarna började rinna... Du verkar vara så stark. Sänder en tanke till dig och din jättefina son!

2010-08-16 @ 12:05:28
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Pontus

När jag läste inlägget högst upp så fattade jag ingenting när det stog "det var ofta han log så" eller något liknande så jag började skrolla ner och fattar nu vad som hänt. Jag skulle aldrig överleva om Felicia dog trots att jag bara är 16år. Hoppas du har det bra med lillkillen nu :)

2010-08-28 @ 09:16:51
URL: http://bugzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0