Kreativitet



Bjuder idag på denna helsköna bilden! Liiite för mycket grogg mån tro?




Idag finns inte så mycket på schemat. Vi ska dock träffa bästa Anders o Carro som vi inte sett på över en vecka! Snacka om abstinens!! De har semestrat på Bornholm och igår kom de hem, äntligen! Nu vet jag hur de kände sig när jag va i Bulgarien en vecka ;)


Jag ska också köra en sväng till Lidl. De hade billiga tavlor (sånna man målar på själv) som jag ska köpa. Jag ska nämligen försöka vara lite kreativ och måla till något snyggt (?) till vardagsrummet. Jag har redan en tavla som Lindas mamma målat men jag vill göra något eget också. Det är KUL att pyssla!!


Längtan efter att få renovera är STOR! Kom igen Glenn, nu kör vi! ;)


Jag ska se om jag kan få med mig kameran idag (glömmer den alltid) så ni kan få lite bilder på mig och Neo tillsammans.


Puss hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi vilken söt bild!!

Neo är precis lika duktig han såklart!! De utvecklas ju i sin egen takt men nog är de precis lika duktiga ändå :-)



Många kramar!

2010-08-16 @ 10:42:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0