Idag börjar det. Hoppas jag kan hålla tempot uppe...

 

Vissa går upp, andra går ner. Sedan Jocke dog har jag gått upp en del. Det har liksom smugit sig på de rackans kilona! Inte för att jag är tjock men vill "tajta" till kroppen lite och få upp konditionen så från och med idag är det powerwalk samt träning iaf 2 dagar i veckan som gäller! Och nyttig mat...Bara snacks på lördagar! ;)

 

Jag och minikillen traskade ut strax efter åtta imorse. Termometern stod på bara 9,7 grader! Solen lyste dock och värmde våra röda kinder. Gud så skönt med frisk luft de va en måndagsmorgon som denna :)


Nu sitter jag nyduschad och fin och Neo sover gott. Carro kommer nog hit snart, vi ska åka till gymmet där vi ska träna och kolla priser samt om man kan provträna en gång eller två. Kostar ju en del att träna så man vill ju veta om det är värt de eller inte och om man trivs på stället.

Efter de ska jag köpa mina tapeter! Wohooo! Nu ska jag bara bestämma mig EXAKT hur de ska sitta, haha! Har två olika alternativ. Det lutar åt de ena hållet men ska ändå fundera in i de sista! :)



Titta vilken UNDERBAR mysmage jag hade! Tänk att mitt lille troll låg där inne hela tiden <3


Kommentarer
Postat av: Emma :)

vilken fin mage du hade :) där var du inte lång gången va ??

2010-08-30 @ 12:31:45
URL: http://snutissen.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag har bott hos mamma och pappa nu i en vecka och jag har lycktas gå ner två kilo på en vecka. Mamma kollar min mat och så jag inte äter en massa onyttiga saker... Jag har inte ätit godis på en vecka och det hjälper...

2010-08-30 @ 13:22:19
URL: http://mizzsweet.blogg.se/
Postat av: susanne

Ja träning är toppen och gör susen och nyttig mat hjälper till också.

Lycka till och du har kämpat på bra och vilken söt liten kille Neo är.

Lyckliga du för honom

kram Susanne

2010-08-30 @ 20:12:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0