Fint besök











Det va lite svårt att få några "bra" bilder på lille Zäta (Zeppelin) eftersom han skulle springa runt o kolla på allt :) Men jag tyckte jag lyckades ganska bra med kameran ändå!

Neo fick såklart också hälsa på vovven som gav honom flera "goda" pussar i ansiktet ;)


Nu har den lilla familjen kört vidare och här hemma sover lillpojken medans mamma hinner skriva lite blogg för en gångs skull. Älskar att skriva blogg! Hoppas att jag har tiden (och lusten) att skriva mer framöver. Just nu går det lite trögt. Det känns som om jag går och väntar på att livet ska börja igen och då känns det inte som om jag har en massa kul att blogga om...Hmm, det är så svårt att förklara med ord...
Jag hoppas dock att mitt vardagsrum kan bli påbörjat snart så jag kan flytta in i huset igen. Det är en sak jag längtar efter. Sen är det en annan sak om jag kommer klara det men det märker vi ju. Man måste prova innan man kan säga "det här klarar jag inte"!


Nähepp nu ska jag se om jag kan lägga över lite låtar på mitt usb-minne! Nonne (svärfar) har satt in de i min bil så man kan lyssna på låtar via minnet. Klockrent skulle jag vilja kalla de ;)


Kommentarer
Postat av: E

Hej ida!

Är det i dit hus bilderna ovan är tagna? Jätte nyfiken på hur ditt hus ser ut.

Gillar din blogg jätte mycket.

Tycker du är jätte stark som klarar av allt fast omständigheterna.. :) Hälsa lilla busungen Neo från mig (: KRAM

2010-08-18 @ 17:35:04
Postat av: Anonym

Hej! är en tjej med två små barn som brukar med jämna mellan rum titta in och läsa om dig och din sons liv. Är uppvuxen i Hyllinge, men är ett par år äldre än vad Jocke var, men kommer mycket väll ihåg honom. Måste säga att jag beundrar din styrka och ditt mod, du är säkert en underbar mamma. Och har en son som är sååå otroligt söt. Man ser att han är en kopia av sin pappa. Fortsätt vara stark, om inte för din egen skull så för din älskade sons skull. Tror att hans pappa tittar ner på er, vakar er och beundrar dig som orkar allt!! MVH HMT

2010-08-19 @ 01:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0