Dessa tänder!

Ikväll var det inte lika lätt att natta Neo som det brukar. Han brukar oftast somna efter en liten stund i sängen men inte idag. Jag gissar på att det är tänderna som ställer till de.
Idag tog det en timme för prinsen att somna...Stackars liten!

Tur att jag har en tandgel (tack Kitt) som jag smörjer honom med annars hade de nog varit ännu värre!
Så - nu är jag trött och har en aning huvudvärk som hänger över mig. Tror att jag ska borsta gadden och tvätta fejset och krypa ner i soffan en stund för att varva ner. Sen väntar den underbara sängen och en (förhoppningsvis) god nattssömn! Imorron är det ju dax för en powerwalk igen!

Fan, jag gillar att jag har blivit målmedveten! Håller alla tummar jag har för att de ska hålla i sig...LÄNGE!



GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0