Tack

Jag vill bara tacka för alla fina kommenater. De betyder mycket...

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bamsekraaaamar till dig och din underbart söta son.

2010-04-06 @ 12:18:21
Postat av: Anncha

Kämpa på Ida. Tänker på dig och Neo varje dag.

2010-04-06 @ 19:59:53
Postat av: susanne

Du är så stark och kämpar på med er son och allt annat som du måste ta itu med.

kram Susanne

2010-04-06 @ 20:24:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Ida!

Mina syskon visste vem Jocke va och gick några klasser ifrån honom på hyllinge skola. De sa att han alltid var så glad=) När jag fick reda på vad som hänt blev jag otroligt ledsen, så fruktansvärt för dig och familjen. Jag tänker ofta på er trots att jag inte känner er. Livet blir inte alltid som man tänkt sig...jag vill att du ska veta att jag och många med mig tänker på dig/er och vad ni går igenom. Sänder all kärlek till er. Kämpa...

Kram från mig

2010-04-06 @ 20:52:51
URL: http://yogajenny.blogg.se/
Postat av: Mia

Fast jag inte känner dig känner jag så oerhört för dig! Du är fantastisk som orkar kämpa på Ida. Hoppas att våra tankar på nåt sätt kan hjälpa dig att orka en timme till, en dag till....

Var nära att mista min sambo i cancer och det du tvingas genomgå nu var jag så fruktansvärt rädd för att det skulle hända mig när vi hade det tufft under 2 år.Den ständiga rädslan jag hade det har blivit ett faktum för dig.Ingen skulle behöva ha det så och absolut inte en familj som precis fått en underbar pojke!Kämpa på och ta stöd av alla nära och kära runtomkring. Va rädd om dig, kram.

2010-04-06 @ 22:47:19
Postat av: Helena

Jag läste om den tragiska olyckan i tidningen då det hände. Sedan, av en slump hittade jag hit då jag förstod kopplingen mellan olyckan och dig. Att det var din sambo. Det som hänt är fruktansvärt, jag kan inte ens försöka föstå hur du känner dig. Det kommer ta en väldigt lång tid att överhuvudtaget förstå att den man mist aldrig kommer tillbaka. På sätt och vis är det som att de är där ändå, närvarande. Vilket jag är säker på att din sambo är. Livet är fruktansvärt orättvist. Försök tänka på vad din sambo skulle ha sagt till dig nu. Ta hand om dig och din underbara son. Saker och ting ordnar sig ska du se. En stor kram.

2010-04-07 @ 07:59:25
Postat av: Rebecca

Det går inte en dag utan att jag tänker på dej och neo, ida. Kramar till er!

2010-04-07 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0