Spruta

Idag ska min lille son få 5 månaders vaccinationen. Hoppas att han klarar sig från feber och annat denna gången också men jag har laddat med alvedon om det skulle behövas.


Inatt drömde jag att Jocke inte va död...men jag visste att han skulle dö, utan att han själv visste om de. Jag frågade honom vad han skulle vilja att jag tänkte på och gjorde ifall han skulle dö men jag kommer inte ihåg vad jag fick för svar...Skulle så gärna vilja prata med dig en sista gång så du kunde tala om för mig vad f*n jag ska ta mig till...! Men de kanske vi får en dag...snart...? Jag har börjat tro mer och mer på något bortom denna värld. När jag (vi) är redo kanske vi kan ta kontakt. Jag längtar så...


En väns gamla fotbollstränare körde på tisdagskvällen ihjäl sig när han krockade med en älg.
Vila i frid, Jonas.
Tänker på dig Jonte.

Detta året har börjar riktigt pissigt!! Nu får de vara nog...

Kommentarer
Postat av: Karolin

Jag tror att han hade beskrivit sin begravning och allting runt omkring precis så som du/ni redan har gjort åt honom!

2010-04-22 @ 15:23:43
Postat av: Anncha

Hej Ida!

Hoppas allt gick bra med sprutan för Neo idag.

Och visst är det så att du och Jocke kommer att träffas igen, och han är med Er hela tiden och beskyddar Er och ser hur Neo växer.

Jag beundrar dig Ida, du är en stark person. Det kommer att gå bra för dig och Neo.

Sänder massor med styrkekramar till Er

2010-04-22 @ 17:12:53
Postat av: Lina

Hej Ida!

Jag tror att Jocke är med er HELA dagarna, skyddar er och ser till att ni har det bra. Och visst finns det något "annat" bortom denna värld, själen är alldeles för stark för att bara "försvinna". Det är vad jag tror iallafall :)



Hoppas sprutan gick bra idag och att ni slipper febern!



Massa STYRKEKRAMAR ♥

2010-04-22 @ 20:50:35
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ta kontakt med Jocke när du känner dig redo. Det hjälper fruktansvärt mycke (iaf för mig). Jag förlorade en väldigt nära vän i en olycka och det plåga mig länge. När jag fick kontakt med honom via ett medium som gav mig många svar på mina frågor så var det en oerhörd lättand, att bara får veta att han faktiskt finns där ute någonstans fick mig att le med hela huvudet. Hon berättade saker som ingen annan kunde veta mer än han och jag. Han var verkligen där. Var aldrig rädd för "spöke" det e ju förhoppningsvis Jocke som hälsar på er :)

2010-04-23 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0