Otroligt jobbigt

Idag fick jag se och ta på Jocke en sista gång. Fy, det va de värsta jag varit med om. Jag ville bara inte gå därifrån! Jag kysste hans läppar tills de blev så varma som jag minns! Hur FAN kunde de bli såhär? Satan va livet kan vara grymt!
Inte kunde jag väl tro att jag 23 år skulle mista mitt livs kärlek och pappan till min son...Min lille Neo får inte känna sin egna pappa...ORÄTTVIST!

JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG JOCKE OCH VI KOMMER HÅLLA DITT MINNE VID LIV GENOM ATT BERÄTTA OM DIG FÖR NEO VARJE DAG <3



Kommentarer
Postat av: Medmänniska

Kan inte...vill inte, föreställa mig hur det måste ha känts för dig...:-( Har tänkt på er hela dagen...Ta hand om dig! Styrkekramar till er!

2010-04-07 @ 21:02:45
Postat av: josefine

hej! Jag presic som många andra känner inte dig! Men vill bara säga att jag tycker du är stark som tar hand om er son! och tar dej igenom allt detta! Du är stark!!!! kram!

2010-04-07 @ 21:53:46
Postat av: Linda

Fy vad hemskt att vara med om en sådan sak. Jag kan inte sätta mig in hur det känns för dig. Inte ens om jag försöker =S. Förstår om du mår dåligt!. Men du har ditt barn att leva för iaf:). Och jocke lever kvar i sin son. Styrkekramar :)

2010-04-07 @ 22:09:08
Postat av: Lina

Vilken grym, orättvis värld vi lever i! Finns inga ord för det Du o din fina son går igenom.

Men Du verkar vara en stark tjej o jag önskar jag kunde ge Er en massa styrka o kraft. Men jag sänder Er tusentals värmande kramar o mina tankar går till Er!

2010-04-07 @ 23:08:48
URL: http://powgrl.wordpress.com
Postat av: Helena

Jag känner dig inte och du känner inte mig men jag tänker på dig och din son varje dag!

2010-04-08 @ 10:21:48
Postat av: Emelie

Tänker på er ! :/

2010-04-08 @ 15:43:12
Postat av: Emma

Känner inte dig men jag tycker att du är jätte stark och tänker på er. Du har en underbart söt son. KRAMAR1

2010-04-08 @ 19:01:18
Postat av: susanne

Fantastisk är du! På något sätt är det bra att se den döde och ta farväl. Oftast är det väldigt fridfullt, men givetvis oerhört jobbigt. Du är en stark kvinna och ni har en fin son som behöver dig och din kärlek.

kramar från susanne

2010-04-08 @ 21:13:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Måste säga att jag tänker på dig och olyckan ibland och varje gång jag läser din blogg får jag tårar i ögonen. Du måste vara riktigt stark. Du är verkligen en person att se upp till. Jag kan inte förstå hur något sånt här kan hända. Jag önskar dig och din son all lycka!

2010-04-08 @ 22:49:44
Postat av: Marlene

Oj, det måste ha varit väldigt jobbigt. Kan tänka mig att man tänker "vakna nu då", för det är ju så oförståeligt! Måste ha varit sjukt svårt att gå därifrån.

2010-04-09 @ 10:26:30
URL: http://lillalene.blogg.se/
Postat av: Nathalie-mamma till Zacharias

Gud alltså.. vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag beklagar så innerligt mycket vad du varit med om, du, din son och era anhöriga.. jag kan inte ens tänka mig vad du går igenom men vill bara skänka en tanke och önska er all lycka i framtiden..

2010-04-10 @ 00:59:29
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Liksom många andra här så känner jag inte dig, och visste inte om er förens jag läste om olyckan.

Men det grep tag i mig ordentligt.

Livet är orättvist utan att vi förstår..

Jag tror på Gud och kommer be för dig och din Neo.

2010-04-14 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0