Go o glad

Trots att lillkillen idag har feber (ca 38.8) är han lika glad som vanligt, dock aningen tröttare och sover för tillfället gott i sin säng.

Fick vatt inne en sväng i stan idag...va tvungen att betala Jockes räkningar...:(

Gud, hur kunde mitt liv bli såhär?
Jo, de ska jag berätta! Nån mother f*cker på Stängbetong har väl "glömt" att gjuta fast den satans förbannade väggen som rasade över min Jocke...Jag vet inget säkert än men en sak VET jag: Någon har gjort ett fruktansvärt stort fel och det har kostat en människa livet. Jag ska STÄMMA skiten ur den/dom som bär ansvaret!! Det ska svida rejält för någon...

Life sucks...

Kommentarer
Postat av: Karolin

Fattar inte hur folk kan vara så förbannat oansvariga, inte tänka längre än näsan räcker, bara för man inte orkar göra det där lilla, lilla, lilla extra för att säkerställa att ingen olycka händer! Istället fick en person sätta livet till! Usch och fy!!

2010-04-23 @ 14:55:40
Postat av: Marlene

Jaa, stäm skiten ur dem!!

2010-04-23 @ 15:50:51
URL: http://lillalene.blogg.se/
Postat av: En som bryr sig

Alla som går igenom något svårt behöver en depp-OCH pepplåt. Tycker du ska lyssna på Mauro Scoccos "När det otänkbara händer".



Tänker på dig även om vi aldrig träffats. Kämpa på och njut av varje sekund med din underbara son!



Kram

2010-04-23 @ 19:17:19
Postat av: susanne

Bra! Låt ilskan komma ut och det finns kraft och energi i den som du kan ha hjälp av

Var rädd om er!



Kram Susanne

2010-04-23 @ 19:49:17
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Tycker absolut att ni ska stämma skiten ur de ansvariga!!! Jag hoppas du och Neo får en bra helg,



STYRKEKRAMAR ♥

2010-04-23 @ 21:45:07
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Lina

Sorry, men råkade trycka på "Gnäll"-knappen?! Vet inte riktigt vad den innebär?! Men tycker absolut inte att du är gnällig!! :) Massa kramar på er ♥

2010-04-23 @ 21:47:15
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du vet att vi alla står bakom dig. så stämm på bara. pussar på min blomma.

pussa på neo från mig.

2010-04-24 @ 13:14:44
Postat av: stephanie

De kommer aldrig svida lika mycket som för dig och Neo. Hoppas ni mår bättre snart! Tänker på er fast jag ej känner er.

2010-04-24 @ 23:05:27
URL: http://skazis.blogg.se/
Postat av: Emelie Friberg

Hej ida! Inte träffat dej på så väldigt många år! Vilken fin liten kille du fått.. Väldigt lik dej när du va liten tycker jag..

Hörde vad som hade hänt, kan aldrig föreställa mig hur du mår! Det är otroligt hemskt.. Du har ju fått ett väldigt fint minne av honom ialf, neo. Hur söt som helst! Jag vet att de inte finns några ord som får dej att må bättre just nu, men beklagar sorgen! Styrkekramar /emelie

2010-04-25 @ 15:47:30
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/
Postat av: Emelie Friberg

Nej jag har inte kommenterat om nåt medium! Men de som måste kännas värst är att de kom så oväntat, de va liksom absolut inget man trodde skulle hända!

Björn min fina vän tog tyvär livet av sig så de är ju lite skillnad :/ han hade ju ialf valt de, men ingen förstår ändå varför han va nog en av Varbergs mest omtyckta killar! Jobbigt allt sånt där... :(



Pappa hade nog pratat med din pappa häromdagen. Dom har nog träffats för nått år sen eller så. Men vet att dom pratar i telefon nån gång ibland! Du är dej lik som jag minns ialf. Kram

2010-04-25 @ 18:14:22
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0