ARG

Jag känner mig mer och mer arg över vad som hänt Jocke. Så onödigt. FAN ta de j*vlarna...


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Det är nog tyvärr en ganska normal reaktion.

Jag hoppas dock att ni får svar på era frågor och att den som är ansvarig tar sitt ansvar och ställs till svars. Har läst en del av vad ni skriver och om jag har förstått det rätt så vet dom redan vem som är ansvarig men det finns dom som håller han om ryggen och säger inget. I så fall är det väldigt tragiskt. Ni måste ju få veta för att kunna bearbeta och så småningom gå vidare.

Ida, jag känner dig inte men jag är ganska säker på att många lider med dig och tycker att det är för jävligt rent ut sagt.

Kämpa på och låt det ta sin tid.

2010-04-05 @ 20:26:11
Postat av: Marlene

Det förstår jag! Du är inte ensam. Jag tycker att det är så sjukt att han dog pga ett misstag. Inte en "olycka", utan rent SLARV. Varför skulle han få betala priset för någon annans misstag? Inte rätt alls. Hoppas att den skyldige får sitt straff!!

2010-04-06 @ 09:37:37
URL: http://lillalene.blogg.se/
Postat av: Anncha

Jag är också arg, jag förstår inte hur något sådant kan hända, det får inte hända, men så är det med de här stora byggjättarna det ska gå så himla fort. De tänker inte på att det kan hända en olycka och när den händer så blir det inget av det ändå för dom skyddar varandra.

2010-04-06 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0