Sallad?

Vad ska man äta till middag ikväll? Jag funderar på att göra en stor god kalkonsallad för att vara lite nyttig så inte mina powerwalks går till spillo men jag vet inte...är sugen på nått varmt. Pasta carbonara med en massa nyttiga grönsaker till kanske...? Snabbt o lätt! Så får de nog bli tror jag :) Jocke är inte hemma heller så jag orkar inte anstränga mig för mycket...det är inte kul att laga mat till bara sig själv, eller hur?






Satt förresten ute efter min walk eftersom solen lyser på himlen! Såå varmt blev de, jag svettades som en gris! :P Men fick lite rosa färg på kinderna, gäller att ta vara på vad som kanske är den sista "sommarsolen". Ladda upp med lite D-vitamin inför den stundande hösten!


//Babymom - Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0