Otroligt skönt!

Nyss hemkommen från en powerwalk (går dock inte lika fort när man är gravid) och gud va skönt de va att komma ut och få upp en puls! Svettig blev jag med! :) Det blev inte Pålsjö skog utan bestämde mig för att gå en sväng runtom här. Lite mer än en timme blev de och jag ska verkligen försöka gå en runda varje dag nu...de gör mig och bebben gott! Även om de inte blir en timme varje dag så iaf en 20 minuter så man kommer ut och rör på sig. Visst, jag går mycket i jobbet men de blir inte rikigt samma tempo som när man tar en promenad. Då blir de ju utan stopp ;)

 

Vad ska jag nu hitta på resten av dagen då? Jag funderar på att nu hoppa in i duschen och fräscha till mig och sen skura av toaletten lite...kanske ska ta skuradet innan duschen dock...? En aningen fräschare! Sen ska jag nog sätta mig med min bok "Ljudet av ditt hjärta" som är tredje boken i "Twilight" serien. Bara längtar tills jag kommer till sista! Har hört en del grejer om vad som händer i den och jag e såå nyfiken!
Andra filmen (den första är ju sååå bra) har premiär den 20 november...jag ska ha bebis den 16:onde...Jag tror ju dock att jag kommer gå över tiden så kanske kan man få se filmen innan nedkomst...? Annars ska jag se filmen med Isabelle, som också är ett stort fan, när hon kommer hem från sin kurs i Spanien nån gång i slutet av november eller mitten av december, minns inte rikigt när. Hur som helst så ska jag se filmen! :)



Magen idag! V.29+1.


"Tyngderna" som jag skrev om innan som gör att man får extra träning i armarna. De va verkligen superbra! Väger vardera 0,5 kg vilket är precis lagom. Good bye gäddhäng! :P Inköpta på InterSport för 120:-.


//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Åsa

GUUUUUD vad jag saknar dig. åh du anar inte. och Ni e så fina på bröllopet. och ja jag tror att lila e ett höst och vinter för alla vad jag har sett. du får hålla upp bilder på mig till beben så han/hon känner igen mig när jag kommer hem. Önskar så med hela mitt hjärta att jag kunde vara där hos dig, sitta utanför och höra dig skrika:D hihi. du kommer lösa det galant. Älskar dig. pussar

2009-09-02 @ 16:49:06
URL: http://ozera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0