Ont i ryggen

Jag vette fasiken vad jag har gjort med min stackars rygg. Jag har en öm punkt i ryggen, längst ner till höger som gör ont när jag går och de liksom stramar ner i benet så jag haltar en aning. Tur att jag inte jobbade mer än till kl 13 idag!

Helgen har vatt härlig med inte allt för mycket "måsten". Jag och Jocke har mest njutit av att va lediga tillsammans. Jag försöker verkligen få så mycket tid över för bara oss två nu innan bebisen kommer för sen blir de bara den som kommer få hela vår uppmärksamhet ett tag framöver :) Vi har fått biobiljetter av Robin o Isabelle som också ska användas innan den 16 november, de va såå längesen vi gick på bio - bara vi två <3

Imorron går vi in i ännu en ny vecka - nu är de bara 7 veckor kvar! Tänk - lika lång tid som jag va gravid innan jag fick reda på de! :) Snart snart snart...<3

Tack StinaLee för din underbara förlossningsberättelse! Jag längtar som bara den tills vår stora dag är här.




//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aw, vad glad jag blir att ni får användning för presenten! Och glad att jag är hemma när de lilla miraklet anländer :)

2009-09-28 @ 18:13:40
Postat av: akkie

Hej tjejen . Vet du vad ? jag tror du lider av att ischas nerven har kommit i kläm ( vet ej hur det stavas ;) . Det låter som det när du beskriver det . Vanligt när man är gravid. Be sambon om massage på den ömma punkten . och använd riskudde. det brukar hjälpa. Det gör så fruktansvärt ont. Lider med dig. Krya på dig. KRAM

2009-09-28 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0