Nytt upplägg

Som ni kanske märkt så har jag blandat in lite inlägg som inte har så mycket med graviditeten och bebisen att göra här på sista tiden. Jag har funderat och jag tror att de ska bli lite mer så nu framöver, att jag blandar in vad som faller mig in helt enkelt. Jag har tex min bästa vän på andra sidan jordklotet och jag vill gärna hålla bloggen underhållande om inte bara för hennes skull :) Det kommer ju hur som helst bli en massa bebis snack och mys om 10 veckor. Det är lite trixigt detta med bloggar. Jag vill inte vara för personlig och lämna ut för mycket men samtidigt inte hålla inne...svår balansgång det där.

Jag ska hur som helt blanda in lite mer av mig själv i bloggen. Får se hur de blir...om de funkar eller inte :)


ICA MAXI RÅÅ - En del av mig


IDA - I sitt esse! :P

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0