Nu föds de

När man blir gravid kommer man in i en helt ny värld. Runt omkring en börjar man märka hur många bebisar de föds i sin närhet hela tiden. Man märker alla barn på stan och alla barnvagnar som kör runt. Vilken modell på vagnen var hon? Varför valde hon den vagnen med den färgen? Man ställer en massa frågor i sitt huvud. Det ska bli såå spännande att träda in i denna underbara värld av barn! Jag är menad att bli/vara mamma! Varje dag tänker man på barn, nästan hela tiden! Man springer hela tiden på gravida som man känner som man kan prata graviditet med och de e så härligt. Min frisör är gravid i 20 veckan så vi hade massor att prata om idag när jag va där! Blev nästan bara bebissnack vilket ingen av oss hade nått emot :) De som inte är gravida kan jag förstå om de tycker de blir lite väl mycket snack om barnvagnar och ultraljud men man kan ju inte hålla sig! Är de då till råga på allt första barnet så snackas de ju på ännu flitigare! :P


Imorron går jag in i vecka 31 och har på bara 9 veckor kvar tills det är dax!! Jag hoppas att min plutt tittar ut tidigare (än senare) så vi får se vem det är som har legat där inne så länge för fasiken vad man börjar bli nyfiken nu! Jag kommer vara stoltast i världen...<3


Hoppas att ni alla får en härlig kväll för de ska jag ha! Bye...


//Babymom - Ida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0