Nagelfint

Idag ska jag få mina naglar fixade igen. Linda på jobb fixar dom så fint så fint! :) Det blir vanlig fransk denna gången också, känner för de just nu. Annars är jag inte rädd för att prova nytt och fräckt. Bilden nedan är dock lite väl freaky för mig...



Hur man kan vilja pryda sina händer på detta sätt är för mig en gåta...men smaken är ju som baken - delad.
Kan ju tänka mig att de blir en anigen otympligt ;)


På tal om otympligt...kolla in denna damen, Lee Redmond som har världens längsta naglar! Hon har inte klippt dom på 27 år! På en tiden har naglarna hunnit bli hela 7,5 fantastiska meter! Helt otroligt hur hon lyckats med att inte knäcka en enda på så lång tid och speciellt när de e såå långa. Trots att de är ganska svårt i vardagen säger hon att de e värt de. Men de vette fan...hur snygga är dom då?
Nej tack - jag håller mig på en normal längd! :)



Så otroligt söta naglar! Måste krävas en hel del jobb för att få de så detaljerade. Kanske ska ta med en sånhär bild till Linda nästa gång? Haha - Då kommer hon ju lätt flippa ur! :)

Ha en fin eftermiddag allesammans!

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Karolin

Fun facts om kvinnan med långa naglar: Hon jobbar som frisör, och hon blev av med sina naglar - tror det var iår - då hon var med i en bilkrasch!

2009-09-16 @ 17:03:35
URL: http://karoflin.blogspot.com
Postat av: Baby Melody

Gud så söta naglar!

Har tänkt att studera till nagelteknolog, är redan hudterapeut plus makeup-artist:)

Då ska jag absolut göra såna söta naglar!!



Jättebra blogg tjejen!

Hoppas din helg blir kanonfin!

<3



-Baby Melody

2009-09-17 @ 22:50:22
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0