I städtagen



Då va båda toaletterna skrubbade så in i den grad och golven i halva lägenheten skiner! Den andra halvan får jag ta en annan dag, man kan ju inte hinna med hur mycket som helst när man jobbar plus att lilla gravida jag inte orkar med huuur mycket som helst även om man så gärna vill ibland! Kan faktiskt bli en aningen frustrerad när hjärnan säger "go" och kroppen säger "no". Men då är de bara till att hjärnan får se sig besegrad och kroppen sätter sig ner i soffan en stund :)

Nu blir de mat. Älsklingen står för maten även denna kväll och de blir wokat. Har inte kollat så noga vad för wok eftersom jag inte varit i köket så de ska bli spännande - jag är hungrig!

Imorron är de ny grav vecka...igen :)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha, va söt du e:D men så tiden går fort asså, 1.2.3 så e du på lassarettet och skriker. tihi. hmm:D

i alla fall, du får oxå spara lite av dina krafter:D kommer nog behöva allt du kan få ihop. puss på mina blommer:X

2009-09-22 @ 03:44:50
Postat av: Jessica

Höll på att skriva - du kan få städa vidare här - men gjorde det själv idag! :P Puss

2009-09-22 @ 17:50:39
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0