Gråmulen dag

Usch - jag längtade verkligen inte till hösten innan! Jag ville bara ha mer sol sol sol. Men nu känns de hur mysigt som helst att det är grått ute och de kommer en skvätt regn emellanåt :) Snart kan man tända en massa värmeljus på kvällen och gotta ner sig i den gosigaste filten med en kopp choklad i handen! Och om ca 8 veckor kan vi även gosa ner oss med vår underbara bebis och snosa på han/hennes små fötter och händer. Bebis - mamma kommer bli en riktig "snuffsare" :) Längtar så efter att få känna din lilla kropp utanför min mage! Och jag tror nästan att du försöker komma ut ibland så som du knuffar och sparkar där inne! ;)

Idag vaknade jag strax efter 7 tro de eller ej och jag kunde inte somna om. Jag skulle ändå upp och tvätta så jag gick upp vid kvart i åtta och gick ner i tvättstugan men gosade ner mig bredvid Jocke en stund igen innan de va dax att gå ner ännu en gång :)

Efter tvättningen idag ska jag med Maysan (svärmor) till Spring Hill och shoppa. För er som inte vet vad Spring Hill är så är de en utförsäljning av kläder, gardiner, dukar mm. Så det är billigt - och de gillar vi! :)

Ha en fin lördag allesammans! :D

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny L

var ligger det nån stans? aldrig hört talas om det förr... men det låter väldigt intressant!

2009-09-26 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0