Förlossningskliniken

Satt precis och tittade på förlossningskliniken på Tv4. Det är ett program från USA där de visar förlossningar som inte rikigt gick som dom skulle men alla med lycklig utgång ändå vilket är skönt annars hade jag inte velat titta ju. De flesta fick tas med kejsarsnitt vilket jag verkligen hoppas att jag slipper! Jag vill pressa fram mitt barn och sedan få upp den på bröstet med en gång. Kanske konstigt men jag längtar bara ännu mer tills förlossningen när jag ser programmet! Visst, kvinnorna har SKIT ont men känslorna de visar efter att ha fått sitt barn är enorma. Jag är inte speciellt rädd för smärta så jag längtar tills den dagen de är dax! Ska bli så underbart att bli mamma
<3

//Babymokm - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0