Förberedelser

Jocke står just nu i köket och gör maten till ikväll. Det blir ungsstekt falukorv med potatismos! Hoppas hungern skall infinna sig innan matdax men de brukar ju inte vara några större problem! haha


Jocke smakar av sitt mästerverk! Inget vidare snygg mästerverk just nu...:)
(syftar på korven i mitten) haha

Idag blev de precis som jag skrev innan - eller nästan. Jag har läst på boken men har fortfarande ca 60 sidor kvar. Jag märkte förresten för ett tag sen att när jag läste en liten (väldigt liten) stund så blir de ibland lite suddigt och jag får anstränga mig. Jag har mest läst innan jag ska sova så jag har trott att de beror på att jag är trött, då brukar man ju förlora skärpan. Men nu när jag läser på dagarna är det samma. Jag kommer på mig själv att jag känner efter om jag är trött eller inte och jag har då inte känt mig så väldans trött...Kanske är jag egentligen trött eftersom graviditeten nu tar mer på krafterna eller är de kanske så att jag behöver ett par läsglasögon? Jag funderar på att gå o kolla synen om de fortsätter för inte kan jag vara trött hela tiden? När jag slutat jobba har jag ju inga undanflykter att inte gå och kolla. Lika bra de ju, eller hur?

Jag funderar på att lägga upp lite gamla bilder här ikväll eller imorron men det tar så lång tid för en bild att laddas upp så jag vet inte...Har inte tatt så lång tid innan...:S Får se om jag hittar orken och tålamodet.

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha Vi åt oxå ungsfalukorv och potatismos! :P

2009-10-01 @ 20:12:47
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0