Fika i de underbara höstvädret!

Jag är nyss hemkommen från en mysig fika i stan med Jessica som jag inte träffat på väldigt länge och vädret kunde inte vatt bättre! Soligt men ändå lite halvkyligt och INGEN blåst! Jag är verkligen anti blåst...vad gör den för nytta egentligen? ;) Hoppas på en fin höst och som de ser ut nu kan de ju faktiskt bli så! Men iofs, de sa jag om sommaren också (när de va så superfint väder i början ni vet?) och hur bra blev de? Jag är inte helnöjd med vädret som denna sommaren hade att erbjuda.

Jag sa ju att ni skulle få se hela håret och till en viss del ska ni får de nu. Såhär ser jag ut just nu:



Tack Nettan för den fina mamma-blusen - den sitter ju som en smäck! :)

Jag och Jessica tog även en sväng inom Lagerhaus och jag hittade jättefina ljus som såg ut som björkar. Nu när det går mot hösten vill man ju tända en massa ljus när de börjar bli mörkt på kvällarna. Jag är en riktig ljusfantast, likaså min sambo! Jag vet inte hur många IKEA värmeljus vi bränner varje höst och vinter...:) Det är hög mysfaktor att ha tända ljus. Lite av terapi nästan!

Min älskade sambo lagar maten ikväll och de blir österrikiskt/tyskt minsann! Sa jag inte att han är bra på att hitta på något att äta till middag, Jessica? haha

Vad har ni för er en fredagkväll som denna?

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0