Ensam kväll hemma med Idol på tv:n

Nu är de så dax att få reda på vilka som gått till semifinal i Idol. Jag har ännu inte hittat min personliga favorit men han 37 åringen som gick vidare precis är sjukt bra. Det finns också en kille, vet inte om han heter Eric, som sjunger så man baxnar! De kvinnliga artisterna har inte gett mig någon "wow" känsla iår tyvärr...hoppas att de blir ändring på de :)

Jocke är ikväll med sina killkompisar och har en spel/killkväll. Jag frågade först om jag kanske skulle kunna få sitta på kanten av soffan, jag HATAR nämligen att vara själv, men sen tänkte jag "nä, jag kan ju bara inte inkräkta på deras killkväll" så - de får bli en ensam kväll hemma med Idol och sen eventuellt sängen...jag är helt slutkörd sen jobb innan idag.

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0