En riktigt go söndag!

Ska bara börja med att säga att kvällen igår va mycket trevlig och de va roligt att träffa alla igen! Jag blev som väntat ganska trött, ganska tidigt men när vännerna väl skulle ut på stan begav jag mig hemåt för att krypa ner i den underbart skönda sängen och sova "enda" till kl 06:00...

Så idag har de varit jobb fram tills kl 13 och efter de hem och käka lite risgrynsgröt! Rikigt mumma! Saknade saftsåsen dock...de e ju sååå gott till annars!
Efter min stadiga lunch körde jag för att kolla in min kära sambo på planen, han spelade fotbollsmatch och de vann! Gott grabbar! :) Solen lyste och jag rikigt mös där jag satt i solen i bara linne! Just nu är ju september underbart härligt, inte sant?

Eftersom Jockes mamma o pappa är i Turkiet för tillfället passade vi efter matchen på att krascha deras hus och spela några omgångar Wii Sport! Som jag ägde idag då! Mina bowlingskills börjar arta sig och jag är uppe en bit ovanför "Pro" nu :) Wii e ju bara så skoj och man rör på sig...kan de bli bättre? Nej.

Ikväll blir de pizza. Varken jag eller Jocke hade ork eller lust att engagera oss i maten idag. Jocke kommer nog om några minuter så bäst jag dukar fram! 






Just de! Bebisen har nog gjort några tappra försök att vända sig (ligger med huvudet upp än) och de har resulterat i en del obehagliga tryck i sidan. Dock inte lyckats få upp de små benen än men min lilla/lille kämpe kommer nog lyckad med de förr eller senare :)

Ha en trevlig söndagskväll!

//Babymom - Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0