Egenmys med "klämmemackor"

Jocke blev mycket positivt överraskad av fikan jag hade fixat. Han har nu lämnat hemmets trygga vrå för att träna fotboll (stackaren va hur trött som helst men masade ändå sig iväg) och jag är lämnad ensam. Jag tänkte att jag ikväll ska mysa till det med "klämmemackor"! Blev så sugen på de plus att jag inte riktigt har lust att laga någon större middag ikväll. Man blir liksom inte så inspirerad när man bara ska laga till sig själv, eller hur?

Det får nog bli en lite senare kvällsmat idag för fikabrödet sitter fortfarande i :) Jag har en maskin tvätt där nere som ska fixas innan så jag har o pyssla med.


Principen är densamma bara de att denna mackan inte ser lika god ut som mina! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0