Chokladig lördagseftermiddag



Mums! Titta vad jag har bunkrat upp med denna lördagseftermiddag! Vädret är tråkigt, tvätten är färdigvikt och disken är diskad - då förtjänar man lite choklad! Dessutom är jag ensam hemma vilket gör de ännu mer "tillåtet" :)

Spring Hill gav utdelning: Nya gardiner till vardagsrummet och två par trosor. Gardinerna blev rikigt fina (redan strykta och upphängda) och visst är de härligt att förnya sig ibland? Efter nästan ett år med de andra hade jag tröttnat en aning och när man kan komma undan med bara 90:- för nya gardiner så gör man de, eller hur? :) Sjukt fina för den billiga pengen.

(Till Jenny: Spring Hill har sin utförsäljning på Väla området. Om du vet Peugeot, där svänger du vänster (till höger ligger Väla). Kör hela vägen ner, sen tar vägen slut och svänger till vänster. Första höger (vid veterinären) och sen längst ner på gatan ligger de på höger sida. Nästa försäljning är i slutet av november. De har alltså inte öppet så ofta.)


Nu ska jag kolla vad de finns på tv. Om inget bra, ja då åker nog en Sex and The City skiva i :)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0