9 kg senare...





Bilder på lilla maggen i vecka 31. Nu har jag lyckats gå upp 9 kg vilket ligger runt de normala. Är så tacksam att de bara satt sig på magen och inte runt armar o ben o överallt vart de kan sätta sig. Jag har stora förhoppningar att se ut som jag gjorde innan graviditeten :) Ja, nästan iaf, haha!

När Jocke tog den understa bilden sa han bara "ammen, de ser ju bara ut som en stor boll!" mitt svar "jammen älskling, det är ju en stor boll!!" :D

Nu tycker jag nästan att tröttheten börjar komma tillbaka...Även om jag sover länge på morgonen är jag ändå slut vid 22-tiden på kvällen. Nått man får räkna med eller hur? Men hur kul som sällskap känner man sig egentligen? Jaja - man ska inte ha för höga förväntningar o krav på sig själv för då går de bara åt pipsvängen, inte sant?

Nu ska jag strax bege mig till barnmorskan. Förväntar mig inte så mycket av de besöket inte...

Ha en fin start på dagen alles! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: My

gulligt :)

2009-09-17 @ 11:29:21
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Oj, vad stor mage du har nu! :-)

2009-09-17 @ 12:10:35
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Linda

9 kilo?! Det är ju inget! Du är jättefin med magen!



Kramis

2009-09-17 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0