Ullared

Ja - jag berättade ju inte hur det gick på Ge-Kås i lördags. Det gick bra men inte utan trängsel för fy satans vad mycket folk de va där! Jag har inte nog inte varit där nån gång då de vatt såå mycket folk där. Men trots trängseln fick jag handlat allt jag va ute efter där och det blev inga inpulsköp trots att det ofta blir de på det stället. Vi hittade prylar till bebben som skulle kostat oss sååå mycket mer här nere för jag har kollat upp vad de flesta sakerna kostade här innan vi åkte upp och skillnaden är enorm! Åk till Ge-Kås om du ska ha bebis säger jag bara :)
Eftersom det är så mycket som behövs när man väntar en liten så är det onödigt att betala en massa mer än vad man behöver. Och visst är det mer tillfredställande att köpa saker billigare och som är lika fina och lika bra som de dyra? Jag blir iaf helt lycklig av det! Och det finns inget bättre, roligare och mysigare än att handla till sin lilla bebis. Hittade en filt där uppe, som nog va ganska dyr ändå men som jag bara va tvungen att ha, och den är den mjukaste filten jag NÅGONSIN tatt på. Både jag och Jocke ville ha en egen ;) Vår bebis kommer bli så nöjd med den, det känner jag!

Fick tag i en bröstpump också, mycket sexigt måste jag säga! haha Jag fick prova den på Jocke vilket va spännnade värre!

Nu ringde Jocke och jag måste skynda mig ut till bilen för vi ska tydligen köra NU! :P

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0