Två timmar extra

Sitter här en stund till innan det är dax för jobb. Skulle egentligen bara jobbat 11-17 men så ringde Kalle igår och frågade om jag kunde ta till 19 istället för han ville på hockey. Självklart sa jag! Två timmar extra är väl inga problem tänkte jag...men får se hur de går idag för jag har fortfarande ganska ont i ischias. Känner av de bara här hemma och här går man ju inga större sträckor som man gör på jobb. Men klart att man vill ställa upp när en kollega frågar och jag vill inte vara den som "nä, jag är liksom gravid så de går inte". Kanske man borde men sen å andra sidan så jobbar jag ju bara en vecka till så man kan väl stå ut! :)


Jag har börjat fundera lite på jacka inför hösten/vintern. Hur ska jag hitta en jacka som går att stänga...? Jamena, de finns ju inga "mammajackor". Inte vad jag har sett iaf...Sen kommer ju magen iofs inte vara kvar så länge till men ändå. Om det är kallt så är de kallt! :) Nu är de ju typ bara 12 grader ute och de kallar jag kyligt...Nä, måste ha en jacka jag kan stänga :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Amanda

Finns en superfin svart på nelly som är lite sådär bylsig.. Den kommer du säkert kunna använda efter tjockmagen försvunnit också :D

2009-10-01 @ 11:18:19
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha Du och Jonte kan starta klubb - han har oxå ont i sin ischias just nu! Fast han är INTE gravid! :P Puss

2009-10-01 @ 20:11:56
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0