Sveineinfluense

Jaha - man har hört att "nu har vaccinet kommit och vaccineringen skall börja" och jag har fått papper hem att idag den 19:onde kan jag boka tid via nätet för vaccination av mig och Jocke eftersom jag tillhör "riskgruppen". Så jag gick in på lasarettets hemsida och vad står där? Jo - "Just nu mycket osäker leverans av vaccinet och sidan kommer att uppdateras så fort vi vet mer". Okej? Men vaccinet har ju kommit...jag vet flera som fått de redan. Är de slut nu eller? Det va även snack om att det kommit för mycket och att vi skulle behöva sälja lite till utlandet. Hmm, vad ska man tro? Nu är jag inte jättedesperat av att ta vaccinet så det spelar egentligen ingen större roll men ändå, ska man in på hemsidan varje dag för att kolla hur de går? Jag har inga problem med de heller egentligen men jag är ganska trött på sjukvården vi har i Sverige även om vi har de fan så bra! Jag har väl dåliga erfarenheter bara...:/ Ingenting har egentligen funkat när jag är involverad med sjukvården...hur fungerar de för er där ute? Well - nån gång ska väl nasse-vaccinet komma så man kan få det överstökat....


Ps. Det gick förresten smidigt hos familjerätten och de blev inga "förhör" ;) Susanna: Ja det måste man göra om man inte är gift annars står det ingenstans vem som är pappan. D.s

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0