Surrogates

Igår blev det bio för mig och min älskling och vi såg Surrogates med Bruce Willis i huvudrollen. Helt ok film, inte för komplicerad. Den handlar om att människor nu kan koppla upp sig till en robot och leva genom denna istället för att gå ut själva. Så, medans man ligger ner hemma så lever roboten livet åt en. Filmen får 3 av 5 möljliga! :)



I eftermiddag ska jag iväg och fixa mina naglar hos Lindé (Linda) sen inte mycket annat planerat. Regnar det inte senare idag kanske jag försöker få med mig Jocke till Pålsjö för att ta en promenad. Just de, vi måste ju hämta trädgårdsredskap i Hyllinge så isf blir de nog en promenix där.

Ang. trädgårdsredskapen. Vi måste rensa bort lite i vår trädgård eftersom vi fick "underkänt" på den av föreningen (?). Vi har knappt nått ogräs och det ser definitivt INTE ovårdat ut men ändå tycker de att den ger ett ovårdat intryck. Hmm, höga krav eller vad? Plus att träden, eller buskarna, vi har där får bara vara max 1 meter höga MEN den sortens träd är typ över 2 meter och har nog varit de ganska länge (ett sånt träd växer INTE 1 meter på 1 år) så vi vette fasiken vad vi ska göra med dom...? Om man kapar dom på mitten så blir de ju som "avhuggna" och om vi tar bort dom blir de ju totalt tomt. Well, vi får konsultera med Jockes mamma om hur vi kan gå till väga med de, jag är ingen trädgårdsmästare direkt :P Kan inte så mycket om plantering och blommor, det enda jag vet är att alla mina växter brukar DÖ! haha


Kanske kunde vatt nått för trädgården?!

Nu ska jag slänga mig in i duschen vilket ska bli sååå skönt!

ps. ni har väl inte glömt ställa tillbaka klockan?! ds.

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0