På med varma koftor gott folk!

Visst, nu är jag väldigt varm av mig eftersom jag är gravid men jag slänger ändå på mig stora mysiga koftor för det gör man på hösten :) Jag har inte alls gillat hösten innan men jag måste säga att det börjar ta sig, det är mysigt att palta på sig lite varma kläder och gå ut i de något ruggiga vädret.
På min promenad igår duggade de tex men de va ganska friskt och härligt och frågar ni Jocke om vad jag tycker om småregn skulle han säga att jag hatar de och skulle bli mycket förvånad över att jag nu nästan gillar de!
Innan har jag bara tänkt på hur håret blir åt helvete när det regnar men av någon anledning struntar jag i de nu vilket är väldigt skönt! Visst, jag vill inte gå och se ut som fan men de gör man ju inte heller har jag kommit på, va nog bara som jag inbillade mig innan :P

Nu ska jag bort till jobb en sväng. Jag ska lämna lite kläder, hämta mitt lönebesked och handla lite till min planerade bakning idag! Det ska bli kärleksmums som ska med till mamma o pappa ikväll.

Ha en mysig dag allesammans! <3


Denna stora härliga koftan kommer från Ge-Kås (Ullared) och kostade mig inte mer än 159 spänn! Jag säger som "steekaren" i reklamen för "Ullared": Inget slår detta! ;)


//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0