Ont i blåsan

Jag kan bara säga att det va skönare att ha bebben med rumpan ner än huvudet! Nu trycker det som f a n på blåsan och har jag suttit ner en stund och ska upp kan jag knappt gå rakt. På kvällen är de värst, då smärtar ryggen också och speciellt när jag ska sova ;) Men nu är de slutspurt så vad kan man vänta sig egentligen? hihi

Idag är de exakt tre veckor till BF. Nu kan den ju egentligen komma när som men med förstöderskor har man ju bata hört hur nästan ALLA går över tiden...puh, kan du inte bara komma ut? :P Jaja, ut kommer den förr eller senare!

Idag är de lika mulet som igår och man får ju lust att bara kura ner sig i soffan med en kopp varm choklad och en bra film. Har funderingar på att kanske köra och hyra en film? Dock inte så kul att titta på ensam...men alla andra har ju jobb att sköta :)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0