Nya tag men tagen blir bara tyngre

Idag ringde klockan vid 7:30 eftersom jag bokat tvättid nu på morronen. Åh - hur dum får man bli? Jag va ju tröttare än en åsna som inte fått sova på sju dygn! Men, upp hasade man sig, in med en maskin och sen krypa ner o sängen igen...för att inte somna! Men varför? Varför somnar jag inte? Jag är ju trött som f*n! Well, jag lyckades somna i en 20 min eller nått innnan de va dax att stiga upp igen.

Idag på förmiddagen blir de så bara tvätt. Eftermiddagen vet jag inte vad som händer, förrutom en visning av lägenheten kl 17:20. Kvällen får bli lugn, jag känner bara för att vara hemma och mysa framför Idol :)

Imorron är det dax att ta en "nöff-nöff"-spruta. Äntligen fungerade de att boka tid på lasarettets hemsida. Undrar varför de tog sån tid? Vissa vårdcentraler har ju överskott pga att inte så många som de räknat med har kommit för att vaccinera sig och då kan man ju tycka att de ska skicka de vidare till de som behöver. Så enkelt är de väl inte, papper som ska fyllas i hit och dit, de tar väl en evighet ;)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0