Nu säger vi god natt

Fast jag sov till kl 10 imorse så känner jag att ögonlocken börjar bli tunga. Vill inte sova ännu, Jocke sitter uppe o kollar "Top Gear" och jag vill inte lägga mig ensam. Ska jag orka vara vaken till kl 23...?
Ja, det ska jag, för att gå och lägga sig tillsammans är ju det bästa avslutet man kan ha på en dag och vi har sån tur att vi nästan alltid går i sängs samtidigt.



Lycka

För varje dag som går känns det som om jag blir en aning lyckligare och jag och Jocke har det bättre än någonsin tillsammans och om det är barnet jag bär på som för oss närmare, det vet jag inte men jag kan ju gissa :)
Jag blir så varm och glad och stolt inombords så fort jag tänker på Jocke med sitt lilla barn i famnen. Det är en känsla jag aldrig trodde kunde vara så stark och underbar! Jag bara längtar, inte bara tills jag får hålla om mitt barn, utan också när Jocke får de. Vi har bara det bästa framför oss...<3
Jag kan även se längtan och förväntan i Jockes ögon och i mina ögon har han aldrig varit finare eller mer attraktiv än nu!
När jag gick i högstadiet och gymnasiet kunde jag aldrig drömma om hur fantasktisk mitt liv skulle bli eftersom jag tänkte att jag minsann aldrig skulle hitta en kille och att jag nog skulle leva ensam i alla mina dar. Tänk, så fel jag hade.
Just nu känner jag mig bara så tacksam över allt jag fått i livet och detta inlägget skulle kunna bli mååånga fler rader men då skulle ni nog tröttna på mitt sentimentala snack så jag väljer att avsluta med ett:
Fan va lycklig man kan vara då!
Men överdriv, tänker ni! :P

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Linda

Eller hur? Så sant, så sant och superfint skrivit! Det är liksom tre olika liv på något vis, ett innan bebisen, ett när man är gravid och ett när bebisen har kommit. Det är verkligen konstigt som man kan ändra sig, innan tänkte man att, det var ju heeemskt vad dom babblar om att vara gravid hit o dit, men sen blev man det själv och ja, då är det givet :-) Jag tror ni kommer bli underbara föräldrar båda två!



Kram

2009-10-22 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0